Sidor

tisdag 8 januari 2013

Imponerade på...

...mig själv idag igen med att 05:20 kliva upp och gå ut i garaget för att kliva upp på racern i trainern för att sedan köra 4 st 4 min intervaller med två minuters temposänkning mellan varje. Men jag fattar inte varför jag blir så mycket flåsigare av att cykla jämfört med när jag springer. Kräkfärdig redan på andra intervallen och torr i munnen så det dammar vid en puls som känns helt ok att ha när jag springer. Kan det vara ovana eller kanske att jag använder en större enskild muskelgrupp när jag cyklar jämfört med löpningen? Vad vet jag, bara att träna vidare och se om det blir skillnad :)!

I morgonbitti blir det löpintervaller med lyktstolpsavstånd :).

Ha en skön tisdagskväll!



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar