Sidor

onsdag 30 januari 2013

Man får passa på...

...att klämma in passen där det passar (vitsigt eller hur...;)) så idag blev det lite fartlek i Sjöstaden medan yngsta dottern var och dansade på Kulturama. Hade spanat in en svagt lutande backe på 250 m som jag skulle testa på. Efter uppvärmning tog jag mig an uppgiften och maxade uppför backen 4ggr. Fick till riktigt hög puls och högst på den sista. Efter backen blev det en tur runt Sjöstaden och det var väldigt blandat underlag, allt från bar asfalt till is, vatten och snö och även träbrygga. Hittade några fler små uppförslut och trappor att gasa på lite i men det roligaste var nog när jag bestämde mig för att springa ikapp en cyklist som körde förbi mig. Höll en bra stund innan jag vek av för att hämta upp dottern från dansen. 35 min träning fördelat på 6 km blev det. En schysst onsdag helt enkelt :).


I morgon distanspass och med tanke på vädret så lär det inte bli på skidor i alla fall...

Ha en skön kväll!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar