Sidor

onsdag 16 januari 2013

Sprang för första gången...

...till jobbet idag men det var inte sista gången vill jag lova :-)! Sträckan på 6k är ju perfekt för ett morgonpass men jag måste planera det lite bättre än vad jag gjorde idag...Hade ingen dator imorse men ryggan blev väl tung med ombyteskläder och vinterjacka. Tidsmässigt i jämförelse med gårdagens cykling efter 3dm snöfall och oplogade cykelvägar vart ingen skillnad. 37 minuter tog det både på cykel och vid löpning :). Den skillnaden är dock större vid ej snöigt cykelunderlag (om jag inte blir en jäkel på att kuta ;)). Hur som helst var det jätteskönt löparväder och jag var ordentligt vaken när jag kom fram till jobbet. Efter cykelturen igår morse såg jag ut så här vilket inte var jätteskönt cykelväder men helt ok ändå:


Blev kortdag på jobbet idag för nu ska jag följa med yngsta dottern till hennes första pianolektion :).

Ha en fortsatt skön onsdag!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar