Sidor

måndag 7 januari 2013

Inte helt nerdekad..

...efter det längre juluppehållet från arbetet trots allt. Moralen var hög i morse när jag 05:20 klev ut sängen och drog på mig löparkläderna och kutade 5,5 km :-0! Lagade därefter en stadig frukost till familjen och hoppade, efter lämning av barn på fritids, upp på cykeln och trampade till jobbet. Präktig kille eller hur ;)?!

Vägen hem blev inte så lyckad...! Kom ut med cykeln utanför garaget och drar igång Garminappen, hoppar upp på cykeln och upptäcker att det är punka på bakdäcket :(! Men ok det var min första punka på MTB någonsin så det må väl vara hänt. Hade tur att min snälla fru kom och hämtade mig med bilen :). Ny slang införskaffas i morgon, får låna Malins bakhjul till jobbet i morgon.

Tyvärr kan jag inte avsluta dagen lika präktigt som jag började med tidig sänggång eftersom några timmars jobb tyvärr hägrar...

Ha en skön måndagskväll!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar