Sidor

tisdag 1 januari 2013

Började det nya året...

...med en sjudundrande träningsvärk och detta utan att ha gjort ett vanligt träningspass. Kunde aldrig drömma om att 90 min bowling skulle framkalla en liknande känsla. Höger underarm och vänster sätesmuskulatur är så ömma att jag knappt tror det är sant! Kanske är det ett tecken för hur 2013 kommer att bli för min del eftersom det garanterat kommer bli mitt hittills mest träningsfokuserade året hittills i mitt liv!


God fortsättning!


- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

  1. Hahahaha... Kul att höra att man inte är ensam. Även jag hade oväntat ont i vänster skinka på nyårsdagen efter ett bowlingpass på nyårsaftonen.
    /Magnus B

    SvaraRadera
  2. Passar på att önska dig ett gott nytt år fullt av färgfilm också :-) Själv fick jag en bra start med att ta cykeln till jobbet imorse (24km enkel resa).
    /Magnus B

    SvaraRadera
    Svar
    1. Härligt Magnus, önskar dig med ett gott nytt år fyllt med god träning :)!

      Radera