Sidor

lördag 13 december 2014

Ibland behövs det tydligen inte...

...så mycket för att jag ska bli riktigt trött och det grusar sig i ögonen och jag längtar efter John Blund strax efter 22. Har varit liggandes i bedrövlig halsont och hosta i fyra dagar och kände att det igår kväll äntligen vänt. Därför bestämde jag mig för att följa med och titta på dotterns juluppvisning med Hammarbygymnasterna och gå på en liten glöggtisställning på eftermiddagen. Detta var väl tydligen det jag klarade av idag för nu är ögonlocken tunga som bly och jag sover förmodligen sött alldeles strax. Förhoppningsvis är jag så pass ok i morgon att det kan bli en promenad av lite mer ansträngande variant för nu är det dags att friskförklara mig själv :) hoppas verkligen på några kortare joggpass i kommande vecka

Ha ett fortsatt trevligt luciafirande ni som orkar hålla ögonen öppna en stund till ;)

PS. Jättekul att få vara med i Itrimtidningen och berätta lite om min resa de senaste fyra åren.
http://www.itrim.se/contentassets/8f54f97f3d4b4405ac7cabbb6f3714a0/tidning_18_webb.pdf

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar