Sidor

lördag 28 december 2013

De två känslor som är starkast...

...efter dagens distanspass på 17,4km. 1. riktigt glad att jag tog mig runt i ett 5:30-tempo. 2. lite bekymrad att det var så pass ansträngande som det var...


Självklart är det andra känslor med i bilden också och bl.a. att det är kul och en förmån att ha så trevliga träningskompisar :)! Tack Åke för väldigt trevligt sällskap och draghjälp idag. Ser fortfarande med skräckblandad förtjusning fram mot vår resa (som är i full gång...) mot 2014 års stora mål den 16:e augusti i Kalmar. En annan känsla som infann sig efter några kilometers löpning är den när de små lyckokemikalierna sätter fart och pumpar runt i skallen.

I morgon blir det inte löpning för min del. Hade det varit snö här i Stockholm vet jag precis vad jag och familjen skulle ha gjort - just det skidor i Ågesta. Nu blir det istället något så galet som basket på skolgården med döttrarna :). Men vi ger inte upp hoppet om några svängar på skidorna innan det är dags för HalvVasan V.9....

Ha en skön lördagskväll!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar