Sidor

söndag 4 december 2011

Fullständigt dränerad på...

...energi och lust så gav jag mig i alla fall ut på ett kortare pass idag. Tänkte att det skulle bli lite mer färgfilm i tillvaron så med E-type i lurarna trotsade jag den rackaren inom mig som gör mig så trött och svart-vit för ett litet stakpass på 45 min. Trots att jag lyckades slita ur hörlurarna 4 ggr och det var en grym motvind över Årstafältet så blev det i alla fall lite mer färgfilm :).

Av gårdagens spinningpass på 90 min känner jag faktiskt inget särskilt i kroppen mer än att jag har sug efter Coca-cola och annan söt dricka. Även jordnötstarmen ropar efter påfyllning. Säkert saltbalansen som är lite sned...:-0. Var det något jag gjorde under passet igår förutom att trampa så var det att svettas. Jag måste nog säga att jag hittills aldrig transpirerat så mycket under ett träningspass som jag gjorde igår!

Nu ska jag försöka krama lite glädje ur de sista lediga timmarna på söndagen.

Ha en skön avslutning på helgen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar