Sidor

onsdag 7 december 2011

Träningsfritt även idag men...

...det berodde inte på vare sig lättja eller glömska utan på att när jag reste mig upp från stolen på kontoret och skulle gå hem var det som om höften låste sig och det gör efter det ganska ont :(. Kanske är något från spinningpasset i helgen - någon liten sena eller muskel som jag väckte liv i som inte var van?! ;). Tur att det inte är imorgon jag ska köra öppet spår :-0!

Något som höll på att gå riktigt illa ikväll var att min fru halkade i trappen ner till källaren och rev med sig en brandsläckare i fallet. Inget brutet och alla tänder kvar men jag gissar att hon kommer att vara duktigt öm i kroppen i morgon! Tur i oturen och jag kommer snarast att införskaffa halkskydd till trappstegen.

Ha en skön onsdagskväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar