Sidor

tisdag 13 december 2011

Njae frågan är om,..

...kvällens cykeltur kan räknas som ett litet träningspass? Ja jag bestämmer att det är så ;)! Från jobbet in till stan för lite julklappsinköp och sedan hem igen. Trampade på bra och hade hygglig motvind oavsett vilket väderstreck jag cyklade mot...! På bron från Tanto över till Årsta var det faktiskt så blåsigt att jag fick luta mig mot vinden för att inte hamna i broräcket. Bra svettig när jag kom hem och det kändes inte riktigt som jag ville byta till löparkläder och ge mig ut igen i regn och snålbkåst...Nejdå, istället firade vi Lucia med en supergod Wok a'la Malin och till det ett av de godaste viner jag smakat - en Amarone från 2008 som inte var sista gången den besökte oss här hemma :).

I morgon ska jag starta dagen med ett litet fyspass för att sedan bege mig till Ortopeden vid Globen för att få ett utlåtande om det är dags att operera högerfotens Hallux Vallus eller om det det är Hallus Rigidis...får vänta och se vad det blir...

Ha ett skönt Luciafirande

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar