Sidor

tisdag 5 februari 2013

Jag är inte Stålmannen...

...trots allt :(. Kände att det inte riktigt kändes som det skulle i halsen igår den sista kvarten på cykelpasset. Nu är jag däckad i soffan med ont i halsen hosta och allmänt risig. Detta tillstånd var ju inte helt ovanligt för 2,5 år sedan innan min livsstilsomställningsresa startade och jag trodde väl att jag utvecklats till en Stålman men så var det inte (om inte någon smugit på mig lite grön kryptonit möjligen ;)). Inte bara jag som rasat ihop utan nu är 75% av familjen krokiga. Jag och Malin skulle gå på Magnus Uggla på Börsen i morgon men turligt nog gick det att boka om biljetterna :). Nu är det fullt fokus på att bli frisk och jag har bara till torsdag lunch på mig för då börjar min kurs på IHM som jag ska gå nu i vår och introduktionen vill jag inte missa för allt smör i Småland! Gömmer nu undan träningskläderna tills jag är på G igen, dricker KanJang för glatta livet och kryar på mig.

Ha en skön tisdagskväll!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar