Sidor

fredag 22 februari 2013

Jag har inte försvunnit...

...på något sätt men har faktiskt inte haft så mycket färgfilm att dela med mig av sen jag åkte på influensan from Hell för några veckor sedan. Kunde inte drömma om att återhämtningen skulle vara så lång som den blev eller rättare sagt ÄR. För jag är faktiskt inte helt återställd än. Rosslar och hostar fortfarande en del. Är så himla glad och tacksam att jag faktiskt denna vecka kunnat cykla till jobbet igen och kunnat köra två lättare löppass :). Känns även fantastiskt att nu ha en vecka framför sig med sportlovsfirande där det kommer att bjudas på massor med tid utomhus och en avslutning med nio mil skidor mellan Sälen och Mora :). Riktigt glad för att jag inte ska köra öppet spår redan i övermorgon utan har en hel vecka till på mig att kurera luftrören! Nu kör vi!

Ha en skön fredagskväll!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar