Sidor

söndag 28 juli 2013

Senaste och sista...

...veckan på semestern har varit fantastisk. Det har iofs hela semestern varit men den senaste veckan känns det som jag verkligen landat i ledigheten och haft mycket tid med familj och vänner. Även ett par fina löppass har slunkit in i semesterschemat :). Just nu sitter jag i morgonsolen ute i skärgården och bara tar in känslan av sommar, tystnad och ledighet. Det enda som faktisk hörs är några sjöfåglar och muller från en finlandsfärja långt bort.


I veckan har det gått åt mer tankar om träning än att faktiskt utföra träning. Bygger upp en mental bas av det kommande träningsåret och funderar över rimligheten med nästa mål som ju är att under 2014 genomföra en Ironman och tycka att det är en trevlig upplevelse :). Det känns faktiskt inte helt orimligt. I morgon är det tre år sedan jag började min livsstilsomställningsresa och träning har blivit en del av livet numer och det känns fantastiskt bra. Nu hör jag att fler börjar vakna till på ön och solen börjar värma härligt. Dags att dra på sig utrustningen för dagen och bara njuta i 300 knyck :)!


Ha en skön söndag!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar