Sidor

tisdag 9 september 2014

Jorå nu känner jag...

...att lever trots att jag är halvt ihjäl ;).

Började dagen 05:40 med uppvärmningsjogg 1km till en plats jag sett ut för att kunna köra sexhundringar på. Hade bestämt mig för att köra 4x600 i 4-tempo. Hyfsat torr i munnen och blöt av svett var jag redan vid tre stycken men tänkte att har jag nu bestämt mig för fyra stycken så ska jag också göra det. Sagt och gjort så kutade jag den fjärde också innan jag riktigt nöjd joggade hemåt igen. När jag nu ikväll kollar på rundan så ser jag att pulskurvan visar 5 intervaller och vid närmare check ser jag att det faktiskt var 5x600 jag hade kört. Måste ha varit riktigt trött och förvirrad i morse...Ordentligt uppvärmd var jag tydligen iaf för jag har aldrig cyklat så fort på MTB:n till jobbet tidigare som jag gjorde idag :-0

Det var planerat med dubbelpass idag och så blev det även. Masade mig iväg till Hammarbygymnasternas tisdagspass av PowerFit och det blev ett styrkepass deluxe och jag är är lite fundersam på om jag kommer lyckas äta frukost utan hjälp i morgon ;) Mycket fokus på axlar o armar var det så morgondagen blir spännande :-0

Ha en skön tisdagskväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar