Sidor

onsdag 9 april 2014

Ja jag undrar när man ska...

...lära känna sig själv bara lite bättre? Förmodligen lite grann för varje dag som går...Vet inte riktigt varför jag vek ner mig och inte tog med löpargrejerna denna gång när jag åkte iväg på tjänsteresa i dagarna två. Jo det var nog den helt magiska träningsvärken jag fick av 30km löpning i söndags. Den hängde i ordentligt både måndag och i går när jag packade för resan. Men idag då? Nej den är inte bortblåst direkt men fullt hanterbar och jag svor inte bara en gång när dagens möte var klart och solen fullkomligen dränkte Vantaa där jag nu är...utan löpargrejer...! Hade inte bara varit skönt att rensa skallen med en löprunda längs floden utan min kropp vill verkligen ha löpning. Ja ja en liten promenix i solen blev det iaf men nästa gång jag har träningsvärk from hell ska jag tänka ett dygn framåt :).

Ha en skön onsdagskväll!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar