Sidor

onsdag 30 april 2014

Jag vann över...

...lättjan i morse vilket känns som en riktig seger! Var sådär riktigt jäkla trött i morse och trodde knappt det var sant att det var en helt vanlig arbetsdag som stod och knackade på dörren. Väckte brudarna, lagade frukost i ett stort töcken och sedan var det dags att bege mig iväg till jobbet. I hallen fastnade blicken på mc-kläderna och jag funderade allvarligt på att köra hoj till jobbet då jag fortfarande befann mig i ett zombie-stadie. Sedan vandrade blicken mot löparkläderna och det började bli besvärligt. Målbilden jag har för 2014 har den senaste månaden bleknat lite och fokus har inte varit riktigt där det borde vara så jag blev riktigt glad när jag på något sätt till slut valde löparkläderna framför mc-utstyrseln. Kan meddela att jag inte ångrade en sekund av beslutet! Löpningen hem var också riktigt bra och helt plötsligt kunde jag lägga ytterligare 12k löpning till dagboken :). Har lite annorlunda arbetssituation nu och det rubbar ju rutinerna en del men det är bara att försöka anpassa sig efter situationen och köra vidare.

Ha en skön Valborg och försök njut av lite välförtjänt träningsvärk!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar