Sidor

måndag 28 april 2014

Jamen det blev ju lite annat...

...än bara jobb idag. 12km transportcykling på MTB, 1 timmes våldsam genomgång av kroppen av starka Christer på Södermalms kiro o rehab och som avslutning på dagen 15k löpning i lugnt fint tempo. Utgick från Nytorpsskolan och fick ett infall att springa lite kuperat idag och vad passar väl då bättre med Hammarbybacken som start. Stack sedan vidare på skogsvägarna längs med Sicklasjön och upp till Järla sjö. Därefter tog jag sikte på Sickla köpcenter och slank in och drack säkert en liter vatten. Var astörstig efter den hastiga middagen jag dragit i mig. Sprang sedan in i Hammarby Sjöstad utefter vattnet och sedan upp mot Hammarbyhöjden och tillbaka till Nytorpsskolan där jag hämtade upp Ebba efter hennes gymnastikpass. 94 min stannade jag klockan på och det blev nästan 15k. Mycket fin runda med enda mål att njuta av det fina vädret och få kilometer i benen. Som vanligt vid ett väder som det var idag en grymt fin utsikt från backen. I bakgrunden Sicklasjön där det snart ska simmas på onsdagarna men några grader varmare till kan det allt få bli ;).


Nu lär det strax sovas gott vill jag lova.

Ha en skön måndagskväll!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar