Sidor

fredag 25 april 2014

Långt uppehåll från...

...bloggandet men ibland blir det bara så. Senaste veckan har haft fokus på mycket annat. Bland annat så firades lilla mammas 80-årsdag under påskhelgen. Det blev väldigt lyckat och en mycket trevlig helg :). I tisdags morse gick jag upp 04:25 och begav mig mot Finland för att jobba därifrån i fyra dagar. Veckan har fullkomligen flugit iväg och nu sitter jag på planet och längtar fruktansvärt mycket efter min familj. Vid förra resan till Finland gjorde jag misstaget att inte ta med mig träningsgrejer men med det i färskt minne plockade jag denna gång med mig löpargrejerna. Blev två fina löprundor på 10k vardera. Vädret var verkligen i världsklass på båda passen och det är otroligt fint att springa längs kanalen i Vantaa. Inget högre tempo på rundorna utan bara i lugnt fint tempo på ca 5:45. Milen känns verkligen som en "walk in the park" vilket känns riktigt bra nu när maran sakta men säkert kommer smygande på mig :). Ska bli otroligt spännande att se hur kroppen o psyket ska hantera 4,2 mil :).

Vill bara hem och krama om tjejerna nu!

Ha en skön fredagskväll!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar