Sidor

måndag 2 juni 2014

Medaljens framsida...

...känns det lite mer som man kan kalla det idag när loppet sjunkit in lite och kroppen var så pass fräsch så jag kunde cykla tor jobbet :).



Först nu reflekterar jag även lite och inser att jag i lördags sprang längre än vad jag tidigare (läs för 3 år sedan) tyckte var långt att cykla. Måste stanna upp lite oftare och titta tillbaka lite hur det var för 4 år sedan. Jag var i absolut riktigt dåligt skick och idrottande och motion var långt långt borta för mig. Det går att göra radikala förändringar och jag tror knappt det är möjligt att jag i början av min resa med stapplande steg och tårar i ögonen tog mig upp för trappen hemma efter bara några kilometers löpning.

Kommer nu i alla fall låta kroppen läka några dagar till innan jag drar på mig löpardojorna. 4,2 mil sliter nog mer än vad det bygger upp även om pannbenet blev avsevärt kraftigare ;).

Ha en skön måndagskväll!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar