Sidor

måndag 18 juli 2011

Nya tag med lite...

...annan träning för det går ju inte att vara helt stilla ;).

Kände mig riktigt seg och olustig i morse, ganska svartvit med andra ord. Tänkte att det faktiskt kan ha att göra med att jag inte varit ute och kutat på några dagar på grund av benskrället. Tog då mig tid att köra ett par pass med Appen PoWorkout och tro det eller ej men det blev faktiskt omgående lite mer färgfilm. Kroppens små lycklighetskemikalier spred sig när blodet pumpade runt. Behövdes ingen milrunda för färgfilmsframkallning utan en kvart på golvet gjorde susen.

Idag har det mest shoppats. Köpte bland annat ett par massageprylar som kändes som de kan kan komma till nytta både på ben, nacke, rygg och axlar.

Känns som vädret behagar att ändra sig i positiv riktning nu på kvällen och vi smög oss ner till sjön för ett kvällsdopp :).


Tänker starta även morgondagen med ett par övningar från PoWorkout men löpningen får vara ett bra tag till känns det som. Frustrerande är det hur som helst. Men om jag tänker efter så hade jag ju faktiskt så ont i knäna i början när jag sprang så jag inte kunde ta mig uppför yttertrappan hemma efter 5k. Knäproblemen är ju som bortblåsta och vande sig vid det "nya löparlivet" och det bara måste bli så för benhinnorna med!

Nu lite grillning och Pirates of the Caribbean :).

Ha en skön måndagskväll


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar