Sidor

lördag 16 juli 2011

Trist men ett faktum...

...att jag tränat fel och det nu slagit tillbaka. Blir inte bättre i benet och inser att jag måste variera träningen mer. Jag som verkligen blivit hur biten som helst av löpning. Men det kanske finns en mening med det här också!? Kanske är nu jag ska passa på att få lite ordning på min crawlteknik :-0?! Även cyklingen måste jag få lite ordning på eftersom jag blir mer och mer sugen på att testa på triathlon. Läste även i senaste numret av Runner's World något i stil med att lite semester även från träning kanske inte är så tokigt ibland...Ännu några veckor kvar på semestern så jag lägger nog in några "tankepass" på åt vilket håll jag ska låta träningskompassen peka :).

Ha en skön lördag


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar