Sidor

söndag 31 juli 2011

Idag fick jag upp pulsen...

...betydligt mer än förra gången när jag körde Inlines med stavar. Var uppe över 170 och lyckades snitta på 144 trots en paus för stretch ;). Körda samma runda som tidigare med ett litet tillägg så det slutade på 17,9k och det på 61min :). Helnöjd med kvällens pass.

Något annat jag är helnöjd med är Malins rabarbersaft. Vansinnigt god och kommer nog att få fungera som sportdryck ett tag framöver ;).


Går nu in i sista semesterveckan och är ensam med döttrarna. I morgon ser det ut att bli bad om jag lita på klart.se :). Måndag är det i morgon så då är det vilodag på träningsschemat, det är så långt jag kommit med mitt träningsschema men i veckan ska det trilla in lite mer aktiviteter så jag får lite mer ordning och reda. Den gångna veckan har varit kanon på träningsfronten med en härlig mix av aktiviteter. Cykling, löpning, Inlines och till viss del även simning. Det är så träningsveckorna kommer se ut framöver hoppas jag. De tre passen på Inlines väckte upp några muskelgrupper som legat i dvala sedan skidåkningen i vintras känner jag. Vi får se hur det utvecklas...;).

Ha en skön natt mot måndagen

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar: