Sidor

söndag 17 mars 2013

85 min lågintensitetsträning...

...i mycket varierat underlag men otroligt vackert väder bockar jag nu av. Väl hemma igen mottogs jag av döttrarnas hemmaspa där jag fick ett varmt bad, ansiktsmask med obligatoriska gurkskivor, tända ljus och relaxmusik.


Det var så kopiöst relaxerande så jag slocknade och vaknade till med ett ryck när gurkskivorna plumsade ner i badet :).

Igår blev det full fest av det spontanare slaget. Skulle precis dra igång en mustig högrevsgryta när förslaget om ett besök på restaurang Vapiano plingade till i telefonen från goda vänner. In med ingredienserna till grytan i kylen igen och iväg :). Det var gott vill jag lova. Vad sägs om den här Carpaccion till förrätt?! Den fullkomligt smälte i gommen :)!


Så nu blir det gryta idag istället och den har puttrat i bra många timmar nu och det börjar dra ihop sig :).

Ha en skön söndagskväll!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar