Sidor

torsdag 7 mars 2013

Ååå vad nice det var...

...med en liten återhämtningsjogg på 7k idag efter Vasaloppet i söndags. Missade tyvärr lunchlöpningen igår så första passet efter VL blev idag. Tycker att jag klarade kroppen bra efter nio mil skidor. Visst, lite stel kanske men det mjukades upp ikväll på rundan när döttrarna var på gymnastikträning. Nästa vecka räknar jag med att vara tillbaka på träningsschema igen. Har blivit lite si och så med det sedan jag drabbades av "influensan from hell" för ca en månad sedan. Men nu blickar jag framåt och tar tag i det igen. 98 dagar kvar till Vätternrundan och eftersom Vasaloppet är avbockat kan våren och cykelvädret få infinna sig nu tycker jag :).

Ha en skön torsdagskväll!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar