Sidor

måndag 17 juni 2013

Börjar vackla lite...

...med mitt mål att köra klassikern även i år. Vasaloppet och Vätternrundan är avklarade och nu återstår Vansbrosimmet och Lidingöloppet. Det är inte grenarna i sig som gör mig lite tveksam utan när de tidsmässigt infaller. Vansbrosimmet är dagen efter Vansbro Triathlon och Lidingöloppet är samma dag som jag även ska springa halva Lidingöloppet som start på halvklassikern med min fru. Jag tror helt enkelt att jag får lov att välja bort någonting för att hinna stanna upp och njuta lite av deltagandet i loppen och inte bara stressa på nästa. Har ju även anmält mig till Stockholm Triathlon i augusti och Tjurruset i oktober och helkassikern har jag ju faktiskt redan gjort...Ska ta mig en ordentlig funderare ett dygn och sen bestämma mig.

Ha en skön måndagskväll!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar