Sidor

fredag 28 juni 2013

Inte direkt snyggt...

...men det var jäkligt skönt att springa i efter cyklingen idag. Ja det är alltså linnet på bilden jag menar...


Man vänjer sig vid det mesta vill jag lova. Det är snart tre år sedan jag startade min resa mot en ny livsstil och jag kan väl säga att jag blivit lite mer open minded beträffande vissa saker som tidigare inte ens snuddat min tanke. Bara tanken på att ha vadderade "blöjbrallor" när jag cyklar var hyggligt främmande för mig ända tills jag testade och förstod att det var ett måste :). Hur som helst har jag kompletterat upp träningsgarderoben lite inför Vansbro Triathlon nästa helg. Ett Triathlon-kit blev det helt enkelt och nu är blöjan i brallorna minimal - endast 3 mm tjock och påfallande lik en wettexduk ;).


Var först lite orolig för att det skulle vara lite väl tunt men på morgonens runda på 37 km kändes det hur bra som helst. Byxorna var även hur sköna som helst att springa i och det var ingen blöjkänsla alls :).

Nu är det som sagt bara en vecka kvar till årets stora utmaning och äventyr och allt måste testas och ses över så att det är tipp-topp när jag står på startlinjen. Testade faktiskt även nya cykelstället på biltaket idag för att minska stressmoment inför avresan :).


Vi fick ett fint kombipass i dag jag Malin, Linda och Åke. Totalt blev det 150 min träning. Nu är det dags att fira fredag och se fram mot nästa pass :).

Ha en skön helg!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar