Sidor

onsdag 16 oktober 2013

Det kanske faktiskt är så...

...att inspirationen och fysiken infunnit sig på riktigt igen. Om det inte var så så tror jag faktiskt inte att jag med glädje hade klivit upp 05:30 i morse för att laga frukost och sedan ge mig av på en 22km cykeltur på MTB:n innan jobbet :)! Hade i går kväll bestämt vilken runda det skulle bli och förberett med kläder vilket jag vet annars är ett hinder för att det ska bli lyckat eller ens av för den delen. Hade först tänkt ta racern men med tanke på löv och fuktighet valde jag MTB:n. Visade sig att det var hur torrt och lövfritt som helst men nu fick jag ju slita lite mer vilket inte gjorde så mycket med tanke på den relativt korta distansen. Blev riktigt inspirerad då jag strax innan Flatenbadet mötte tre klungor med racercyklister som liksom jag tydligen har något mål att se fram mot :). Det var riktigt mörkt när jag stack iväg men när jag passerade Hellasgården hade det ljusnat ordentligt och det var en riktigt magisk morgon. Det enda jag egentligen saknade på rundan var mina överdrag till skorna för det blev ordentligt svalt om tårna efter en stund...:) Är ännu inte helt återställd i knät men tar det fortsatt lite lugnt med träningspass som anpassas därefter.

Ha en skön onsdagskväll!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar