Sidor

onsdag 2 oktober 2013

Del 2 i hur klantig får...

...man vara utspelade sig igår på konferensen vid Aronsborg i Bålsta. Såg verkligen fram mot den väntande löprundan efter en dags konfererande. Hade såklart tjatat om att få springa vid varje rast och bestämt med några kollegor att vi skulle ta en runda. I sista rasten checkade jag in på rummet för att lägga fram springprylarna. Då upptäcker jag att det enda jag har med mig är löparskor och min Garmin. Den prydligt framplockade högen med träningskläder var inte med utan låg kvar hemma i tvättstugan - gaaaah! Vad gör jag då? 1. Säger som det är till kollegorna och accepterar att det inte blir någon löprunda?X. Springer iklädd endast Garmin 310XT och Mizuno Wave Elixir 9? 3. Lånar en bil och åker toksnabbt in till Bålsta centrum för att köpa ett par Craft löparbrallor? Ja rätt svarsalternativ är ju nr. 3 och det var värt var enda krona. Luften var hög och sådär höstkrispig som när det är som bäst. Blev inte världens längsta runda men iaf 7,5km och det räckte för utsöndring av välbefinnandehormoner och en känsla av lyckorus infann sig :). Ett par extra löparbrallor skadar ju inte heller ;).

Ha en skön onsdagskväll!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar