Sidor

torsdag 7 november 2013

Wow vad häftigt det vore..,

...om jag fick möjligheten att vara med och vara en av fem löpare som väljs ut att vara med i ASICS Marathongrupp 2014 ! Skulle verkligen sitta som en smäck med en coach, träningsprogram, löptestad på ASICS Running Lab och därtill lite nya coola löpargrejer :)! Ja nu har jag i alla fall sökt och då är ju chansen betydligt större än att bara fortsätta att drömma om det ;).

För övrigt så har den gångna veckan träningsmässigt varit mycket medioker om ens det. Kände redan i måndags att kroppen inte riktigt mår som den ska. Något som tenderar vara en förkylning med lite rethosta har fått mig att ta det lugnt med löpningen. Ställde faktiskt in både tisdagspasset och dagens pass. Ja nu har jag ju inte direkt varit dödssjuk utan har cyklat till och från jobbet hela veckan så jag har inte stelnat till fullständigt. I morgon bitti ska jag faktiskt bege mig till Hammarbybacken för lite skidgång för jag känner att det vänt och det är ju trots allt fredag :)!

Ha en skön torsdagskväll!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar