Sidor

fredag 24 januari 2014

Efter 12 dagars tränings...

...uppehåll så ska jag i morgon prova på en liten lufs iförd lycra och mina Mizuno om de inte stått och blivit gamla och sura för att jag inte brytt mig om dem på sista tiden. Tänk vad konstigt livet blev sen jag fastnade i träningsträsket. En riktigt galen människa hade jag nog för en sådär tre år sen tänkt om någon som den jag blivit. Inte utfört någon form av träning på snart två veckor. Åkt bil till jobbet och inte nog med det så är det andra märkliga saker som händer när jag nu haft detta enormt låååånga träningsuppehåll pga en djävulsk hosta. Nej då, inte nog med att jag inte rastat kroppen med diverse fysiska aktiviteter, jag har även misshandlat den å det grövsta och hängivit mig åt excesser i märkliga maträtter!! Vad gjorde jag när jag klev av tåget på Centralen efter resan hem från Göteborg igår - jo jag klev in på Burgarkungen och beställde och fullkomligen slukade en dubbel whopper :-0! Jag kan tala om att jag i morse fortfarande mådde fysiskt dåligt av den burgaren. Ja och det var inte det enda enligt min mening riktigt sunkiga mat jag dragit i mig de senaste dagarna. Jag får liksom inte ihop det. Varför får jag ett sug efter det jag nu klassar som mindre bra föda när jag inte tränar!? Nej jag hoppas att löparskorna inte torkat sönder och fortfarande går att använda efter att de inte använts på 12 dagar för det här håller inte! I morgon är det jag som är tillbaka på banan igen - punkt!

Ha en skön fredagskväll!

PS. Undertecknad kan ha drabbats av skev verklighetsuppfattning..,


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar