Sidor

tisdag 28 januari 2014

Haha ja inte kan jag...

...jag väl räkna med att få må riktigt på topp verkat det som. Nu har jag för första gången i mitt liv fått en vagel i vänster ögonlock och det är så oskönt det bara går. Trodde först det var ögoninflammation på g men med tanke på den läckra svullnad som börjar uppstå på ögonlocket så törs jag nog drista mig till diagnosen vagel. Hur som helst tur att jag inte springer med ögat...mest humöret som påverkas. Idag blev det ännu ett löppass i återuppbyggnadens tecken. Ett lättpass på 5 km stod det schemat och så blev det också. Drog på mig löpargrejerna och ryggsäcken strax efter 7 och joggade i väg mot jobbet. Lugnt och behagligt ska ju ett lättpass vara så det var bara att gömma klockan under jackärmen och bara gå på känsla. Det resulterade i ett 5:47-tempo vilket innebär 32 minuters löptid till jobbet. Måste säga att jag är ganska bortskämd med att ha så nära till jobbet :). I morgon är det vilodag från löpningen. Känslan i kroppen (ej ögat medräknat för då skulle jag helst bara sova...) får avgöra om det kanske blir ett pass på cykeltrainern imorgon kväll.

Ha en skön tisdagskväll!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar