Sidor

måndag 27 januari 2014

Lyckades nästan hålla...

...måndagen helt träningsfri men när jag i väldigt god tid skulle hämta äldsta dottern på gymnastikträningen så skulle de precis börja ett Powerfitpass. Med en hyfsad träningsvärk från gårdagens coreövningar vart det alltför festande att inte vara med på Powerfiten och bättra på känslan lite :). Efter fällkniven, ett gäng burpees och situps hade magen fått vad den tålde och vadpress samt utfallsövningarna kändes smått mysiga ;). Får se hur mysigt det känns imorgon. På schemat i morgon står det lätt löpning 5km och vad passar då bättre än att passa på att jogga till jobbet?! Lätt löpning innebär med nuvarande schema att hålla ett tempo som känns behagligt och jag bestämmer att det får bli mitt komfortzonstempo dvs någonstans 5:30-5:40 tempo. Hostan är nu i princip borta vilket är otroligt skönt. Kändes hur fräscht som helst att igen kunna cykla till jobbet utan större ansträngning :). Nu kör jag vidare och håller båda tummarna att jag kan hålla mig fortsatt frisk!

Ha en skön måndagskväll!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar