Sidor

fredag 17 januari 2014

Undrar vad det är som händer...

...just nu med min kropp. Var ofta sjuk och hängig innan jag påbörjade min livsstilsomställningsresa för 3,5 år sedan men har sen dess klarat mig så bra från förkylningar och annat skit. Nu har det dock brakat loss igen på kort tid med hostan from hell, trött och ruggigt ont i kroppen. Alltså ett litet nätt avbrott i träningen igen som just kommit igång fint igen. Var på konferens tisd-torsd och hade packat träningskläder både för gym och utomhuslöpning men hann knappt innanför hotelldörren innan jag kände att det inte var som det skulle. Bara att gilla läget och behålla lugnet och nu blir det horisontalläge hela helgen med träningsomstart så snart hostan lagt sig. Snön har fallit i form av många lätta flingor utanför fönstret idag och jag vill verkligen ut och springa i den lätta kalla luften!

Ha en skön fredagskväll!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar