Sidor

lördag 15 februari 2014

Ett löppass som gav...

...mersmak blev det idag. Jag och Malin stack iväg efter att vi lämnat döttrarna på gymnastikträning. Det blåste riktigt kallt och det var fuktigt i luften så att det verkligen kändes som vädret smög sig igenom kläderna in i benmärgen. Det behövdes dock inte många hundra meter innan det kändes att klädvalet trots allt var rätt. Vi utgick från Nytorpsskolan vidare över Björkhagen och bort mot Hellasgården men vek sedan efter ca 4km av ner mot Sickla.


Därefter blev det ett par km över Järla Sjö och sedan till Sjöstan mot Hammarbyhöjden och tillbaka till Nytorpsskolan. 13 km knåpade vi ihop och det tog inte lång stund innan jag faktiskt var sugen på nästa runda. Vilken tur att det är en sväng på schemat redan i morgon :). Om det känns lika bra i morgon som jag känner mig nu så kommer jag att lägga in ett fartpass i morgon. Det blir i så fall det första sedan omstarten för tre veckor sedan och det kittlar faktiskt en del att testa på lite igen :). Stort tack för mersmaken till Malin som imponerade på mig med sträckan idag som hon inte sprungit på ett bra tag.

Ha en skön lördagskväll!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar