Sidor

söndag 3 augusti 2014

Kan rapportera att...

...bloggen som haft semesterstängt har njutit en alldeles fantastisk ledighet :)! Kunde inte drömma om ett väder liknande det vi haft här på hemmaplan. Schemat för de fyra veckorna har endast innehållit drygt en vecka på resande fot annars har dagarna tagits en och en och vi har gjort det som fallit oss in i familjen. En sak är säker i alla fall och det är att det blivit mycket bad :)! Något annat som det även blivit kontinuitet och lite ordning på är träningen. Även ett litet joggpass med mina hjärtan har det blivit.

Lite enstaka snickeriarbete har det även varit...

...liksom ommålning av tjejernas rum. 

Men annars har den här vyn inte varit helt ovanlig i juli - utsikt under mitt grymma s(t)olparasoll som är mitt bästa köp i sommar:


Har även sett mina underbara hjärtan gymnastiserat både lite här och där..

...och en o annan glass har det även blivit...

Självklart fick vi också ett gäng vackra solnedgångar även i år i Småland.

Men som sagt på träningsfronten har det varit riktigt riktigt bra. 33 olika träningspass under semestern har det blivit och inga skador. Självklart lite träningsvärk och ngn liten överansträngning men annars kanon! Hade också en otrolig tur att få klubbkläder i början av semestern som jag hunnit köra in mig på till den 16:e augusti då årets kraftprov ska göras i Kalmar.

Hoppas ni alla har haft och kanske fortfarande har en fantastisk sommar!


Avslutar med en löparbild från ett av passen i de småländska skogarna som jag och Malin fick avnjuta :)

/Affe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar