Sidor

tisdag 13 september 2011

Dag två i kostupp...

...snäppningen har gått jättebra och det känns bra med lite mer fokus. Tänk vad lätt det är att glida tillbaka i gamla vanor. Mackor, mackor och mackor...är ju så gott men är man "mackoman" som jag är det lätt hänt att det slinker ner lite för mycket av det goda. Känner att "fel" mat för mig gör mig än mer sugen på annat som gör att det finns risk för att vikten skenar iväg igen. Nu blir det återhållsamhet på allt vad mackor heter och även inbromsning av annat "vitt" som t.ex. potatis, pasta och ris ett tag för att få till balansen igen. Har inte dragit iväg överdrivet mycket i vikt än men bättre att tänka till nu än innan det drar iväg. Missade mellanmålet på förmiddagen men drog i mig en burk Kesella på eftermiddagen och var inte alls lika panikhungrig innan middagen idag som jag upplevt på sista tiden :).

Ingen konditionsträning idag men ett litet pass med PoWorkout fick jag till i morse. Är bra sugen på att få till lite Inlines med stavar och vem vet...om vädret tillåter kanske det kan bli en liten runda i morgon bitti :). Vet ju vilken nytta det gör för min stela "kontorsnacke"...

Ha en skön tisdagskväll


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar