Sidor

torsdag 1 september 2011

Sex törstiga...

...pappor var vi igår som träffades för att sitta och snacka ett par timmar och avnjuta några riktigt iskalla pilsner på Örby Bar & Kök. Vi försöker få till en sittning i månaden och det är jättetrevligt :).

I morse blev det för tredje dagen i rad en kortare joggingtur med fokus på 180 steg/min. Gick fin-fint och jag avrundade med lite stretch och ett magpass med PoWorkout. I morgon blir det en halvtimme Inlines med stavar vilket var ett tag sedan. Ska försöka få till några sådana pass nu under hösten så armarna är lite invanda när skidsäsongen drar igång :).

Idag tog jag racern till jobbet och det var askul. Har trampat MTB i tre veckor så det var dags för lite ombyte. Hade glömt bort hur lättrampat det är :). Kommer att bli en tidig kväll för mig idag känner jag. Tuff dag i morgon sista arbetsdagen den här veckan med en massa spännande saker på schemat.

Ha en skön kväll


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar