Sidor

måndag 12 september 2011

Omstart eller nystart...

...eller vad jag ska kalla det men idag drog jag i handbromsen vad beträffar kosten. Blivit lite väl mycket av "det goda" på sistone...Hade tänkt att få till mina mellanmål igen men det sprack redan första dagen. I morgon ska jag dock plocka med mig en Kesella till jobbet och den ska ätas 09.30 ;)! 14.30 är det dags för nästa mellisintag så att jag inte frestas att ta några mackor innan middagen det första jag gör när jag kommer hem efter jobbet. Hur som helst har dagens intag av föda gått fint och inga extragrejer har stoppats in men jag var bra hungrig när jag kom hem...

Träningsfritt idag eftersom det är måndag. Tog faktiskt tom. bilen till jobbet idag eftersom jag skulle på utvecklingssamtal med äldsta dottern idag och då ville jag inte komma med andan i halsen och genomtranspirerade cykelkläder ;). Hur som helst var det ett bra samtal och jag var en stolt pappa som fick veta att dottern blivit vald till representant i klassen för Friends :).

I morgon bitti är det dags för lättare styrketräning igen. Om fem dagar är det dags för Halvmaran :).

Ha en god natt


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar