Sidor

tisdag 6 september 2011

Glömde alldeles bort att...

...det var tisdag idag och alltså dagen då jag ska cykla Hammarbybacken hem från jobbet. Och jag som dessutom cyklat MTB till jobbet eftersom det regnade imorse...Hur som helst tog jag igen det efter middagen då jag tog tag i klippning an gräsmattan som nog hellre skulle ha slagits med lie än fått en omgång med den handdrivna Gardenaklipparen ;). För att det skulle bli lite ner träningsaktigt drog jag på mig pulsbandet och min Garminklocka (jag är ju inte mycket för att överdriva saker och ting...). 39 minuter tog det och 1,33k blev det på tomten som inte är större än 600kvm. Snittpuls på 120bpm och ett max på 140. Ja ett litet pass blev det trots allt ;).


I morse var jag faktiskt rätt seg och rullade bara ur sängen ner på golvet för att köra lite mage. 3x20 crunches, 3x10 omvända crunches och 3x20 sneda crunches. Brukar faktiskt ta mig till yogamattan som är i ett annat rum men är man trött så är man ;).

På tal om trött...faktiskt dags för mig att kasta mig i säng trots att klockan inte är mer än nio...

God kväll


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar