Sidor

måndag 2 april 2012

Jag gillar verkligen..,

...min crosstrainer! Idag kunde jag även lyfta skapligt på hälen utan att det kändes alltför obehagligt i den stela stortåleden och då jäklar gick det att pressa upp pulsen rejält. Var uppe och maxade på 173 och snittade 157 vilket är som på ett ok löppass.

Var på riktigt dåligt humör efter en dag med tusen saker att göra varav niohundranittoåtta inte blev gjorda. Det dåliga humöret satt i hela husets väggar så familjen "tvingade" mig till ett träningspass ;). Det hjälpte med 30 min på crosstrainern så nu törs jag nog visa mig igen efter en välbehövlig dusch. I morgon ska jag börja dagen med ett pass i förebyggande syfte så jag på ett bra sätt kan ta mig an de niohundranittoåtta sakerna som inte blev av idag ;).

Ha en skön måndagskväll!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar