Sidor

fredag 20 april 2012

Väl inne på gymmet...

...innan jag skulle sätta mig i roddmaskinen för 10 min uppvärmning stannade jag framför fyra tomma lediga löpband. Det var som något magnetiskt, de stirrade på mig och lockade. Helt förhäxad klev jag upp på ett av dem och tänkte att jag kan väl i alla fall promenera lite, sådär en fem minuter i alla fall! Det slutade med 10 min på 3% lutning i 9-tempo. I'm back :)! Även om tempot var superlågt så gjorde jag det! Presterade någon form av löpning. Fick upp pulsen på det sätt jag gillar allra bäst. Hade, trots förhäxningen, bestämt mig för max 10 min och att avbryta direkt vid smärta i foten. Efter 10 min hade jag ingen smärta men var så pass vid mina sinnens fulla bruk att jag klev av (även fast jag bara ville mera...). Det var nog de snabbaste 10 min jag upplevt på bra länge.


Efter uppvärmningen blev det 3x mage, rygg, framsida och baksida lår och vader. Riktigt trevligt att vara igång med de korta passen som jag kan klämma in på lunchen.

Ha en skön fredag!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar