Sidor

tisdag 25 september 2012

Haha, anmäld till...

...Vätternrundan 2013 med starttid 02.40 precis som i år. Jag fick tydligen inte nog av årets cykeltur runt den stooora sjön i regn och rusk :). Loppet går av stapeln ca 3 veckor innan det stora äventyret för nästa år som är Vansbro Triathlon.

Otroligt glad att tankarna om träning börjar komma tillbaka. Har nu inte haft ett träningspass på snart tre veckor men känner att jag börjar återvända till ett liv som innehåller träning på agendan igen. Nu endast lite täppt i näsan och det gula äckliga varet från bihålorna har försvunnit. Till helgen dags för Lidingöloppet som jag faktiskt ser en möjlighet att vara med på även om det nog är bättre att för min del kalla det för Lidingöjoggen eller Lidingöpromenaden ;). Hur som helst sista delen i en Svensk Klassiker för mig och jag bara ska ta den i år!

Nu är det dags för några timmars välbehövlig sömn då jag har en hyggligt tuff arbetsvecka framför mig.

Ha en skön tisdagskväll!



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar