Sidor

söndag 30 september 2012

Kan glatt konstatera...

...att inget gick sönder under gårdagens joggingrunda ute på Lidingö. Det är helt enkelt träningsvärken "from hell" som spelar mig ett ordentligt spratt idag. Låren och höfterna fullkomligen skriker om nåd! Var tvungen att gå på alla fyra uppför trappan i morse vilket säkert såg rätt festligt ut :-D. Är mycket tacksam över den här känslan, är lite hatkärlek över det. Det känns definitivt som jag uträttade något med kroppen igår och smärtan vet jag är övergående. Fick även en bra insikt i mina svaga punkter muskelmässigt och känner var jag ska sätta in lite styrketräning för att bli en bättre löpare :).

Nu blir det en träningsfri vecka och till nästa helg åker rullskidorna fram :). Full fart fram mot det stora träningsåret 2013!

Ha en skön söndagskväll!


- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. strängnäsgumman1 oktober 2012 kl. 12:54

    Hoppas Du vaknar pigg och kry och utan träningsvärk!

    SvaraRadera
  2. Haha tack du det blev vare sig det ena eller andra :)

    SvaraRadera