Sidor

lördag 15 september 2012

Kan inte starta i dag på...

...Halvmaran i Stockholm :(! En bacill slog till med full kraft i torsdags och jag hoppades på någon form av mirakel till idag men så blev det inte. Med ont i halsen, hosta och en grym huvudvärk och en vilopuls på över 80 är det bara att inse att jag måste göra min första DNS. Är uppriktigt ledsen för detta och det är ju en saga för sig att jag är ledsen att inte få springa 21k :-0! För två år sedan hade jag nog blivit ledsen om jag skulle ha sprungit den sträckan...Skulle verkligen behövt detta långpass idag som var tänkt att bli genrepet inför Lidingöloppet som går om två veckor. Nu får det bli te med honung och vila istället.

Ha en skön lördag!


- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. På två veckor hinner du bli frisk, men hinner inte få någon ny bacill. Tänker jag.

    Krya på dig!

    SvaraRadera
  2. Tack Fröken vi får hoppas det :)

    SvaraRadera