Sidor

fredag 21 september 2012

Variga bihålor...

...är inget bra tecken en vecka innan Lidingöloppet. Det är inget bra tecken annars heller för den delen...

I går packade jag ihop från kontoret och upprättade en bas i soffan hemma istället. MÅSTE försöka ta det lugnt så kroppen får en chans för tillfrisknande. Var tvungen att ställa in Halvmaran förra lördagen och får bara inte vara sjuk nästa helg när det är sista momentet i klassikern! Skulle kännas så surt att inte nå årets målsättning. Hur som helst kommer det inte att bli ett lopp fyllt av glädje eftersom jag kommer vara i rätt dålig form när jag ställer mig på startlinjen eftersom jag inte kunnat träna som jag vill. Eller så kanske det kan bli lite glädje i alla fall beroende på hur jag ser på det. Jag får ändra mind set helt enkelt och ta det för vad det är dvs. en härlig dag i Lidingös vackra miljö :).

Ha en skön fredagskväll!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar