Sidor

söndag 11 maj 2014

Efter en trevlig lördagskväll...

...med nya bekanta blev det några timmars sömn innan klockan drog igång 07:00 i morse. Trodde inte det var sant när den satte igång och jag var inte alls sugen att kliva upp och äta frukost för att orka med en välbehövlig cykelrunda. Att vädret kändes som sent i oktober gjorde ju inte känslan bättre. Tvingade verkligen i mig frukosten då 2,5 timme på fastande mage i sadeln förmodligen blivit en ickesuccé...Men som det ofta gör så vänder ju känslan och när vi träffades innan avtramp så hade sinnet tinat upp lite. Sex pers blev vi som trampade iväg mot Årsta Havsbad. Det var inte riktigt samma flyt med medvind på ditvägen som förra helgen men å andra sidan inte heller den motvind vi hade då heller :). Efter någon mil kändes det hur bra som helst och de 2 timmar och 38 minuter vi var ute och trampade bara flög iväg. Bra imponerad av Malin som trampade på 65km trots att hon inte kunnat träna så mycket den senaste tiden :)! Om jag ångrade att jag stack ut trots att jag gärna struntat i det och somnat om när klockan ringde? Nej knappast! Det blev en bra dag och jag kommer somna som en stock alldeles strax...zzz...zzz. I morgon blir det distanspass löpning på schemat dvs. mellan 15-20km.

Ha en skön söndagskväll!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar