Sidor

fredag 30 maj 2014

Känner mig sjuk så jag...

...kollade precis pulsen och febern. Men med en temp. på 36,6 och en puls på 68 är det bara att inse att det jag är drabbad av är racefeber! Om 24 timmar har jag förhoppningsvis gått i mål efter min första start i ett Maraton. 42195 meter är det eller drygt 42 km eller 4,2 mil. Oavsett vilket mått jag använder så känns det galet långt! Måtte bara benen vara med mig och att skallen kan hantera alla negativa tankar som kan dyka upp. Orken är jag inte så orolig för men det där andra lite mer sådant som kan dyka upp från ingenstans efter några timmars springande måste bara besegras! Äter och mumsar mest hela tiden nu och har inte sprungit sedan i tisdags så ett visst sug efter att springa finns där i alla fall men 42195 meter...Nåja det är bara att med skräckblandad förtjusning se fram mot vad morgondagen kommer att bjuda på :). Killen till vänster i bild dvs. Triathlet-Åke...


...han bjöd på en vansinnigt god Carbonara till lunch idag. Vi käkade så jag blev helt matt men oj vad gott det var.


Snart dags för lite mer käk igen och sedan lite välbehövlig sömn.

Stort lycka till alla som kör Stockholm Maraton i morgon!

Ha en skön fredagskväll alla!



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar