Sidor

torsdag 8 maj 2014

Riktigt trött efter gårdagens möte...

...på kontoret i Finland så lade jag mig raklång på sängen på hotellet och första tanken var att "här stannar jag". Tog dock inte lång stund innan jag kom på bättre tankar. Kan ha varit solen som lockade och/men det kan även ha varit tanken på att det snart är marathondags som fick mig att dra på mig löparutstyrseln. Redan medan Garmin letade satelliter kände jag att jag inte skulle ångra bytet av löpning mot slappande på hotellrummet. Idag var planen att jag skulle springa lite längre utmed "Vantaa River" än förra gången jag var här. Hade kollat kartan och det såg ut som det skulle finnas en bro efter ca 6k och så var det.


Precis innan bron durrade klockan till på 6k :). Hela rundan gick i ett behagligt bekvämlighetstempo på ca 5:40. Stannade även några ggr och plåtade den riktigt fina miljön.


Blev såklart även en selfie med "Vanta River" i bakgrunden :).


Blev sedan hotellsängen och slappande. Hann ju med både och ;).

Nu hemma i Sverige igen. Ha en skön torsdagskväll!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar