Sidor

måndag 12 maj 2014

Förberedde mig på att det...

...skulle bli ett distanspass i lätt regn men till min förvåning sprack det upp precis när jag stack iväg och blev hur fint som helst :). Blev till och med solglasögon på och jag utgick från Nytorpsskolan och sprang mot Hammarby Sjöstad och vidare bort mot Liljeholmen och över bron in på Söder. Fick ett infall och sprang Hornsgatan bort till Slussen istället för att vika av genom Tantolunden längs vattnet runt Årstaviken. Inte särskilt mycket folk ute så det var ingen trängsel att tala om. Vek av upp för Götgatsbacken och sedan parallellt med Hornsgatan bort till Stadsgårdskajen och över Danvikstull och genom Sickla. Såg på klockan att jag skulle hinna ta Ältavägen bort mot Hellasgården och vika av mot Björkhagen för att sedan hämta Ebba från gymnastikträningen.


Blev en bra runda på 20k rätt in i träningsdagboken :). Kommer att sussa gott i natt vill jag lova. Om bara mitt lock jag har i höger öra vill släppa som jag nu haft i en vecka så vore det en riktig bonus...Det var vid landningen i Finland förra veckan som det tjorvade till sig i örat och det är riktigt irriterande vill jag lova.

Ha en skön måndagskväll!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar