Sidor

onsdag 29 februari 2012

Jag som trodde att...

...jag hade upplevt smärta! Så var tydligen inte fallet...Efter knäckta revben, brutna båtben, giktanfall, njurstensanfall och andra mindre trevliga upplevelser trodde jag mig ha lite erfarenhet av smärta men det här tar priset. Känslan efter operationen av foten igår seglar helt klart upp på min första plats över ej angenäma upplevelser!

Efter en sömnlös natt har dagen tillbringats i soffan med foten i högläge, ett läge där den helst befinner sig nu. Vid lägre positioner känns det som hela foten ska sprängas. Var lite för kaxig i morse och väntade ungefär en timme för länge med det smärtstillande och då sprutade tårarna vill jag lova...kommer inte att upprepas!


I morgon hoppas jag att jag är så pass klar i knoppen så att jag kan läsa lite i min nya bok som jag äntligen fick tag på :). Jakten på löpningens själ känns perfekt när jag ligger här med ena foten i paket ;). Fick även ett sms att jag har ett paket från Adlibris att hämta ut på närbutiken. Ingen aning om vad det kan vara - spännande :).

Ha en skön onsdagskväll och tack för alla vänliga ord på FB :)!



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar